Prelegenci

Renata Goss-Nowak

Menedżer Produktu kierujący Sekcją Rozwoju Przesyłek Reklamowych w Biurze Rozwoju Oferty Produktowej Poczty Polskiej S.A. Odpowiada za określanie i wdrażanie strategii działalności Poczty Polskiej na rynku usług reklamowych oraz zarządza ofertą produktową dla tych segmentów rynku. Praktyk zajmujący się kreowaniem usług i produktów m.in. w obszarze przesyłek reklamowych. Pasjonat wykorzystywania Direct Mail jako skutecznego kanału komunikacji marketingowej. 


Agnieszka Padzik-Wołos

Pomaga firmom w budowaniu relacji z klientami przez komunikację. Koncentruje się na użyteczności działań i procesach komunikacji. Prowadzi warsztaty na temat jakości komunikacji marketingowej oraz jej audytu. W ramach współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu SMB prowadziła warsztaty na temat budowania relacji z klientami przez komunikację marketingową.

Jej atutem jest myślenie strategiczne. Umiejętności coachingowe pomagają jej w komunikacji z klientami i rozumieniu ich potrzeb.

Ukończyła studia magisterskie na kierunku Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej, a w 2014 roku - studia podyplomowe Coaching profesjonalny na Akademii Leona Koźmińskiego. Obecnie jest w trakcie studiów doktoranckich w obszarze zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego.

Pracowała w agencji reklamowej oraz wiele lat w branży finansowej. Dzięki temu dobrze rozumie potrzeby i wyzwania zarówno agencji, jak i jej klienta.

Lubi pisać. Prowadzi dwa blogi: na temat komunikacji marketingowej Akcja Komunikacja oraz na temat rozwoju osobistego Moje Sedno. Publikuje w mediach społecznościowych. W 2011 roku zdobyła wyróżnienie w konkursie redakcji Wysokich Obcasów.

Od 2015 roku należy do Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB oraz Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych.